Abonnemang

professional window cleaning , clean window

När du beställer ”STARK SERVICE FÖNSTERPUTS” abonnemang putsar vi fönster utvändigt i enlighet med abonnemangsavtal 6-7 gånger om året enligt ett fastlagt putsschema. Abonnemanget har ingen bindningstid.

Hur funkar det?

 
 
1. Beställ abonnemang

Du kan beställa abonnemang på 3 olika sätt:

a) Du kan fylla i beställningsform  online .

b) Du kan skriva till ”STARK SERVICE FÖNSTERPUTS”  [email protected] .

c) Du kan ringa till ”STARK SERVICE FÖNSTERPUTS” tel. 073 – 89 88 663 .

Telefon tider: vardagar 9-15 Övrig tid: Facebook chat.

2. Vi fastställer pris vid första putstillfälle

Du kan också beställa extra tjänster ( fönsterkarmar och fönsterbågar rengöring, löstagbara spröjs rengöring, löstagbara spröjs påmontering efter fönsterputsning osv.) när du vill. Du behöver inte vara i hemma när vi kommer och putsar fönster utvändigt, men önskar du att få veta det exakt så kan vi skicka ett sms dagen före ankomst, meddela det vid beställning.

3. Vi skickar faktura efter putsning

Om du använder RUT-avdrag betalar du bara halva priset.

4. Om du vill säga upp abonnemang

Du kan säga upp abonnemang när du vill utan extra avgifter. Du kan kontakta oss via telefon, e-mail eller online. Vi vill vara ännu bättre därför ber vi dig att ange orsak till uppsägning.

Läsa våra villkor innan du beställer abonnemang:

”STARK SERVICE FÖNSTERPUTS” putsar fönster utvändigt i enlighet med abonnemangsavtal 6-7 gånger om året enligt ett fastlagt putsschema.Priset fastställs vid första putstillfälle, då putsarna värderar hur många fönster, vilka storlekar, vilka höjder osv.Abonnemang har ingen bindningstid och kan sägas upp när kunden önskar.Som kund samtycker du till att vi behandlar och lagrar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen (PUL).Betalning sker efter varje utförd putsning. Betalningsvillkor är 2 veckor, om inget annat avtalats. Som betalningsalternativ kan kunden välja mellan e-faktura eller pappersfaktura. På varje pappersfaktura tillkommer 30 kronor i administrationsavgift. Vid försenad betalning debiteras påminnelseavgift på 50 kronor samt dröjsmålsränta på 8%.”STARK SERVICE FÖNSTERPUTS” administrerar ditt RUT-avdrag.

Det finns många olika typer av fönster därför måste ni meddela om:

1) fönster vilka ni inte vill putsa

2) fönster med solfilm

3) plexiglas fönster

4) fönster med övriga ytbehandlingar

Om ni inte meddelar detta till oss och någon sorts skada uppstår, vi tar ingen ansvar för detta. Om kunden inte önskar annat avmonterar och påmonterar vi avtagbara spröjs i samband med putsning. Om ni har extremt känsliga spröjs eller spröjsfästen ser vi gärna att ni hanterar dessa själv och meddelar oss om detta i förhand. Vi tar inget ansvar för slitna och trasiga spröjs. Beställning av fönsterputs avser vanlig rengöring eller puts av fönsterrutorna. För andra extra tjänster ( fönsterkarmar och fönsterbågar rengöring, löstagbara spröjs rengöring, löstagbara spröjs påmontering efter fönsterputsning osv.) ni debiteras extra. Om du har väldigt nersmutsade fönster med byggputs eller färg, repiga eller i övrigt skadade fönster ska detta meddelas i samband med beställning av fönsterputs. ”STARK SERVICE FÖNSTERPUTS” har rätt till att avstå från att putsa era fönster om de upptäcker repor och skador. Upptäcks repor på plats putsas fönsterna endast i samråd med er som kund och vi har då avskrivit oss från ansvaret för dessa. Om ni har väldigt smutsiga fönster kan repor upptäckas efter påbörjad puts, i de fall detta händer meddelas kunden omgående och arbete kan fortsättas endast med kundens medgivande.

Om någon form av olycka skulle hända, har vi ansvarsförsäkring som täcker eventuella skador eller repor på dina fönster.

 

Vill du ha rena fönster året runt?

Då ska du abonnera på oss.

Bottenvåning + bleckrengöring från 80 kr efter RUT-avdrag.

   Vad kunderna tycker:

Jag är nöjd med fönsterputsningen...

- Eva

Vill tacka för ett utmärkt arbete...

- Göran

Tack för toppenservice!...

- Teresa

Tusen tack för att ni putsar mina fönster så fint! Jag är verkligen nöjd med er...

- Karin

Tack för gott arbete 2015...

- Bente

Funkar kanon ..har haft detta i ett år nu och det är kanon ... Dock svarar dom inte på Mail när man vill lägga till putsning inom hus nån gång om året men ute funkar det perfekt...

- Richard

Jag är nöjd med fönsterputsningen...

- Inger